Beru na vědomí
Webová stránka používá technické / krátkodobé soubory cookies, které slouží ke správné funkčnosti a zobrazení webové stránky, ty lze využívat bez souhlasu uživatele. Více o ochraně osobních údajů v obchodních podmínkách. 

Obchodní podmínky

Dodací lhůty

Průměrná doba expedice našeho zboží se pohybuje v rozmezí 1 - 5 dnů v závislosti na množství objednaného zboží, případně dle dohody. Někdy se může stát, že dodavatel vyřadil zboží z prodeje aniž by nás o tom uvědomil, a proto objednávku nejsme schopni vyřídit. V takovém případě Vás budeme o vzniklé situaci bezodkladně informovat a budete mít možnost Vaši objednávku stornovat. K expediční době je třeba ještě připočíst dobu potřebnou pro doručení. V případě doručení poštou je tato doba 2 - 4 dní, při dodávce kurýrem (PPL) se tato doba zkracuje na maximálně jeden den.

Dodací a platební podmínky

Zboží Vám zašleme Českou poštou nebo zásilkovou službou PPL na kterékoli místo v České republice. Platba se uskuteční při převzetí zboží - dobírkou. 

Novinkou je doručování službou PPL na soukromé adresy. Cena je 107,- Kč vč. DPH, při objednávce v ceně nad 1 200,- je doručení zdarma. Dodací lhůta je do 24 hodin od vyskladnění objednávky. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil přibližný čas doručení, výši dobírky apod. 

Při doručení Českou poštou účtujeme poštovné dle sazebníku 159,- Kč vč. DPH, při objednávce v ceně nad 1 200,- je poštovné zdarma. Dodací lhůty jsou dle možností pošty, obvykle 3-7 dní.

Ke každé zásilce přikládáme řádný daňový doklad. V případě poškození zásilky reklamujte do 3 pracovních dnů zásilkové společnosti nebo prostřednictvím dodavatele.

Dodání na Slovensko
Cena dopravy na Slovensko činí 199,- vč. DPH. Při objednávce nad 3 000,- je doprava na Slovensko zdarma.

Záruční lhůta

Na prodávané zboží, pokud není určeno na zboží jinak, je poskytována zákonem stanovená záruční lhůta 2 roky.

Reklamace

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bude neprodleně vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Reklamace vyřizujeme v pracovních dnech telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rozsah a oprávněnost reklamace posoudíme po zaslání zboží zpět na naši adresu. O vyřízení reklamace Vás budeme průběžně informovat a následně s Vámi dohodneme způsob řešení.

Nakládání s osobními daty a jejich ochrana

Informace, které nám poskytnete prostřednictvím objednávkového formuláře, slouží výlučně pro potřebu poskytnutí konkrétní služby a nebudou poskytovány třetím osobám ani jinak komerčně využívány, protože naše společnost dodržuje GDPR.

S osobními údaji nakládáme podle zásad evropského nařízení č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016  - GDPR.

Poučení o ochraně osobních údajů na eshopu ZDE