Velkoobchod

Login:
Heslo:
 

Pokud nemáte přístupový login a heslo, kontaktujte svého obchodního zástupce.

 

Vítáme Vás na stránkách našeho e-shopu pro velkoobchodní zákazníky.

Tato stránka je určena majitelům obchodů se zbožím souvisejícím s našimi produkty. Noví zákazníci se musí nejprve zaregistrovat, poté získají přístup k velkoobchodním cenám. Minimální velkoobchodní odběr je 2500,- Kč bez DPH.

Pro registraci zašlete údaje o Vaší společnosti na adresu obchod@vytvarnehracky.cz. Dále požadujeme zaslání kopie ŽL a příp. Osvědčení o DIČ.

Dodací lhůty

Průměrná doba expedice našeho zboží se pohybuje v rozmezí 1 - 5 dnů v závislosti na množství objednaného zboží, případně dle dohody. Někdy se může stát, že dodavatel vyřadil hračku z prodeje aniž by nás o tom uvědomil, a proto objednávku nejsme schopni vyřídit. V takovém případě Vás budeme o vzniklé situaci informovat.

Dodací a platební podmínky

Zboží Vám zašleme zásilkovou službou (PPL) na kterékoli místo v České republice do 2 pracovních dnů po vyřízení objednávky. Platba se uskuteční při převzetí zboží - dobírkou. Pro doručení službou PPL potřebujeme uvést jako kontaktní adresu místo, kde se zdržujete přes den, protože kurýr doručuje zásilky pouze v pracovní době a zásilku není možno vyzvednout osobně na pobočce.

Při doručení zásilkovou službou (PPL) účtujeme jednotný expediční poplatek:

  • 85,- při objednávce nižší než 3 000,-
  • zdarma při objednávce v ceně 3 000,-

Ke každé zásilce přikládáme řádný daňový doklad. V případě poškození zásilky reklamujte do 3 pracovních dnů zásilkové společnosti nebo prostřednictvím dodavatele.

Uvedené ceny jsou bez 21% DPH.

Záruční lhůta

Na prodávané hračky, pokud není určeno na hračce jinak, je poskytována zákonem stanovená záruční lhůta 2 roky.

Reklamace

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bude neprodleně vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.

Reklamace vyřizujeme v pracovních dnech telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rozsah a oprávněnost reklamace posoudíme po zaslání zboží zpět na naši adresu. O vyřízení reklamace Vás budeme průběžně informovat a následně s Vámi dohodneme způsob řešení.

Nakládání s osobními daty a jejich ochrana

Informace, které nám poskytnete prostřednictvím objednávkového formuláře, slouží výlučně pro potřebu poskytnutí konkrétní služby a nebudou poskytovány třetím osobám ani jinak komerčně využívány (dle zákona č. 101/ 2000Sb. o ochraně osobních údajů).